03. naar Naples - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Ronald - WaarBenJij.nu 03. naar Naples - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Ronald - WaarBenJij.nu

03. naar Naples

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

04 Mei 2014 | Verenigde Staten, Naples

Wegens (on)voorziene omstandigheden is de blog van zondag iets vertraagd. Laten we het er maar op houden dat het Naples best gezellig is en dat het er snel laat wordt :-).

Maar het was een mooie, warme dag. Het opstaan was dan ook prettig: een strak blauwe lucht en een dan al aangename temperatuur. Het Florida gevoel komt op gang.
Na alles gepakt te hebben en in ons suvje gedeponeerd te hebben, gaan we zuidwaards. We hebben zo'n 280km te rijden vandaag, dus we kunnen het op het gemak doen.
Naast de strak witte brede stranden, blauwe zee, geweldige grote mooie huizen, brede lanen met palmbomen kom je zo nu ook typische rare amerikaanse dingen tegen, zoals een buggy op een Hummer.... Hoe krijg je dat ding eraf? Gewoon vooruit of achteruit rijden, zou je zeggen. Zo'n Hummer kan dat wel hebben... Maar, hoe krijg je hem er dan weer op? Rare jongens die amerikanen!
Vandaag was ook een dag van uitzonderlijke bruggen. En van pelikanen, witte reigers (maxi en mini) en onze eerste wilde dolfijnen van de vakantie.
Kortom, het vakantiegevoel zit er nu goed in. Via een lunchstop op Sanibel island, in met vuurtorens behangen pub, arriveren we rond vijfen in ons hotel in Naples. We besluiten deze mooie dag te vieren met een afkoelende plons in het zwembad, een aperatiefje aan de jachthaven achter ons hotel, een wandelingetje door TinCity en de naastgelegen Boardwalk. Daar zijn we gestrand in 'the Parrot', en het is precies hier dat we ontdekken dat het snel laat wordt in Naples.

Vandaag op kroko-jacht.

• 05 Mei 2014 - 22:44

Sietske :

klinkt goed mannen en uh have fun met de kroko-jacht! Zijn er genoeg op de loop road! Ben erg benieuwd naar de volgende verhalen en foto's ;)
    X