07. Naar Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Ronald - WaarBenJij.nu 07. Naar Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Ronald - WaarBenJij.nu

07. Naar Miami Beach

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

08 Mei 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Nog een beetje onpasselijk (Ronald) van de hoeveelheis Spa Citroen gisterenavond, gaan we vandaag op tijd op pas. Maar eerst een goed frans ontbijt bij Café Mokka, waar we gisteren ook al terecht waren gekomen. Daar hebben ze goede cappuchini, beter dan dat bruine slootwater wat ze elders schenken. Op tijd op pad dus, want hebben vanavond een plaatsje kunnen bemachtigen in de American Airlines Arena, voor een (top) potje basketball tussen de Miami Heat en de Brooklyn Nets. Om 1400 uur landen we in ons hotel, in South Beach Miami. Op en top Art Deco (foto's volgen morgen) en pal aan de Ocean Drive boulevard en het witte strand.
Morgen gaan we de buurt verkennen, eerst tijd voor een versnapering zonder vuurwater (voor Ronald). Dan de taxi naar de Arena in downtown Miami.
We hebben beiden al wat sportwedstrijdjes bekeken, maar ons unanieme oordeel luidt dat NBA basketbal echt het allerleukste is dat we gezien hebben. Eén groot feest, van ruim voor de wedstrijd tot en met het laatste fluitsignaal. De HEAT won de pot, de tweede wedstrijd in de halve finale play-off, hun tweede winstpot ook. Moet goed komen met de mannen.
Terug in het hotel  nog even in drankje gedaan op het terras van het hotel. Tip aan eventuele toekomstige bezoekers aan dit hotel in Miami Beach: ga ergens anders als je wat langer met je dollars wil doen :-).

Morgen meer Miami.

• 09 Mei 2014 - 07:34

Ron:

Weer een mooie belevenis mannen, lekkere afwisselende vakantie zo !

Enjoy !
    Ron

• 09 Mei 2014 - 08:11

Patruck:

Gaaf dat NBA basketbal, volg het hier op sport 1 en dat is al super laat staan live daar zo'n potje volgen.
    Ben zeer benieuwd naar de foto's. fijne dag vandaag en tot morgen.

Groetjes Patruck.