14. Naar New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Ronald - WaarBenJij.nu 14. Naar New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Ronald - WaarBenJij.nu

14. Naar New Orleans

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

15 Mei 2014 | Verenigde Staten, New Orleans

In alle staten..... Bijna. We hebben er vandaag vier gehad. Van Florida, naar Èllèhbehmah, Mihiiiiiisssssiiisssisippi en uiteindeljjk Louisiana. Net na de lunch zijn we er, in New Orleans. We zijn dan ook vroeg vertrokken, want de nachtrust in Defuniak Spring was niet top, maar wel lekker goedkoop. Over de reis valt niet meer te vertellen dat ie zo'n 440 km lang was en dat het onfloridiaans koel was; slechts zo'n 63 graden, Fahrenheid dan wel te verstaan.

In New Orleans is het beter, wel koeler dan normaal en de komende dagen, zo'n 22 graden, maar met een lekker zonnetje en uit de wind is het prima toeven. We zitten downtown, 2 blokjes lopen van Bourbon Street, daar waar het allemaal gebeurt. We hebben vanmiddag op het gemakje een klein deel van het French Quarter, de wijk waarin ook Bourbon Street ligt, bekenen. Beiden zijn we tot de conclusie gekomen dat wanneer een van ons ooit nog eens een vrijgezellenavond moet houden, dit wel de bestemming dient te zijn! Het is tussen vier en vijf al gezellig druk in deze buurt. En op de terasjes en balkonnetjes is het goed uit te houden.

In alle staten, dat zijn we nu al. En dan moet de avond nog beginnen!
Morgen doen we een grotere verkenning met de hop-on hop-off maar weer.