21. Orlando / Lake Buena Vista (1) - Reisverslag uit Lake Buena Vista, Verenigde Staten van Ronald - WaarBenJij.nu 21. Orlando / Lake Buena Vista (1) - Reisverslag uit Lake Buena Vista, Verenigde Staten van Ronald - WaarBenJij.nu

21. Orlando / Lake Buena Vista (1)

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

21 Mei 2014 | Verenigde Staten, Lake Buena Vista

Vandaag was slow cooking. Slow en cooking eigenlijk. Een trage start na een lange nachtrust. Voor ons beide, oude mannen, was dat zeer welkom. En na het opstaan en het ontbijt blijkt warm te zijn, cooking heet.

Onze eerste dag hier in Orlando brengen we door in Disney Hollywood Studios. Dit park is niet te groot en biedt behoorlijk veel (gekoelde) binnen activiteiten wat ons, oude mannen, goed uitkomt. Een korte samenvatting van wat we gezien hebben: de Muppets in 3D, een filmstudio Backlot tour, een spectaculaire stuntshow met hardrijdende Opel Corsaatjes (ja, het kan echt), behind the scenes van Pixar en we hebben ons aangesloten bij de crew van Captain Jack Sparrow (helaas was Penolope Cruz er niet bij vandaag). De spectaculaire attracties hebben we (oa.) vanwege de wachttijd en de warmte maar gelaten voor het was. Gelukkig viel de drukte op het park vandaag nog mee, zodat we alle andere attracties zonder wachttijden hebben kunnen bezoeken.

Ondanks de warmte was het zeker de moeite waard en leuk om nog een keer naar terug te keren.
Na een verfissende cooling down in het zwembad, straks weer even feesten in Downtown Disney.

A domani.

• 23 Mei 2014 - 09:43

Sietske :

Wat komen die foto's me bekend voor! ;)