08. Miami (beach) - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Ronald - WaarBenJij.nu 08. Miami (beach) - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Ronald - WaarBenJij.nu

08. Miami (beach)

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

09 Mei 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Situatieschets: 2 blanke, breedgeschouderde, brons getinte, afgetrainde mannen op het strand van Miami Beach. That's not us! Alles tussen de eerste komma en het woordje op mag je weg laten; dat past beter :-)

Vandaag een rustig dagje in Miami. Na een goede nachtrust en een goed ontbijt op het terras van het hotel (aan de boulevard), stappen we in de hop-on hop-off bus. De brengt ons door het Art Deco district en langs de hoogtepunten van Miami Beach naar de Sonny Crocket haven in Miami zelf. Die haven heet niet zo, maar ben de echte naam even kwijt. Voor de lezers die Sonny Crocket niet kennen, youtube maar even op Miami Vice.
In deze haven stappen we op een toerbootje, voor een toertje van de skyline van Miami en Miami Beach én langs de vele, met aardige optrekjes bezaaide, eilandjes ertussen. We varen langs optrekjes van (wijlen) Liz Tayler, Puf Daddy, Goereliejoeglioe Iglisias en vele andere bekenden. Wat ik al zei: lekker relaxed. Met een mooi blauwe hemel en een lekker zonnetje betekent dat dus rode koppen.

Van de boot belanden we (na wat wikken en wegen) bij Bubba Gump voor een uitgebreide lunch. Lekker en ook lachen, want Bubba Gump is natuurlijk bekend uit Forest Gump en uit die film zie je hier veel dingen terug. "life is like a box of chocolates".... And so on.
Terug de h-o h-o bus in, terug naar een Miami Beach om neer te ploffen op het zonnige warme strand (sorry stakkers in Nederland).

Hadden we al gemeld dat het goed toeven is aan de Ocean Drive boulevard en dat je je als autoliefhebber je ogen uitkijkt hier. De foto's zeggen genoeg.

Morgen meer Miami.

• 10 Mei 2014 - 09:14

Patruck:

Ziet er inderdaad mooi uit die huizen, boten en vooral de auto's. Inderdaad het is er goed toeven, zeker daar het weer er veel beter is als hier nu. Nog een tip van Celine, enjoy life because its to short, do it today because maybe there is no tomorrow.
    Groetjes Patruck.

• 10 Mei 2014 - 11:43

Ron:

kwijlend achter het beeldscherm hier, ziet er geweldig uit mannen. Op auto vlak tref je het nog een stuk beter als ik destijds. Weer ziet er niet slecht uit, ter vergelijking, hier zo ongeveer de hele dag regen !!
    Doe nog maar wat meer foto;s van de Sjonnie Kroket bootjes...

Denk om de zonnebrand.....

gr
    Ron

• 10 Mei 2014 - 13:35

Sietske :

Keuzemoment? Wat nou keuzemoment! En belangrijker, waar zijn díe foto's? ;)

Waarschijnlijk net als de overige lezers heb ik de foto's verder moeten kijken met de tune van sjonnie in mijn hoofd. :D

• 10 Mei 2014 - 21:52

Truus:

Weer een top dag geweest.... Ziet er goed uit daar (behalve de 2de foto dan!).....

• 11 Mei 2014 - 00:21

Arrucootjuh:

Ja Franka, we moeten de foto nog even bijsnijden