Jour Six - Reisverslag uit Le Mans, Frankrijk van Ronald - WaarBenJij.nu Jour Six - Reisverslag uit Le Mans, Frankrijk van Ronald - WaarBenJij.nu

Jour Six

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

12 Juni 2015 | Frankrijk, Le Mans

Zo troosteloos als de dag begon, zo vrolijk eindigde deze. De afgelopen nacht was het tamelijk rumoerig op de volle camping; hard-rock uit het noorden, reggae uit het westen, hip-hop uit het zuiden en Johnny Jordaan en Tante Leen uit 020. En dat de hele nacht door. Na een goede ontbijt vertrekken we richting circuit voor de gebruikelijke vrijdagse dingen. Helaas komt de regen ons achterna en overvalt ons, genadeloos. De pit-walk is dus ietwat vochtig  dit keer.
Na de siesta en de laatste boodschappen klaart het echter op en brengt de tram ons naar down-town Le Mans, waar we ons vorig jaar ontdekte plekje bij de kathedraal weer hebben ingenomen. De parade van auto's, coureurs, dansmariekes en andere wegvulling trekt aan ons voorbij, onder het genot van een koel biertje. Zie de foto's voor een sfeer impressie. Ook de maaltijd Aux Cocottes Sathoises was weer prima.
Moe maar voldaan trekt de bende zich weer terug op de kampplatz om zich voor te bereiden op de race.

• 13 Juni 2015 - 13:51

Patruck:

goedemiddag heren,

Ben er ook helemaal klaar voor.Hoop alleen niet dat mijn droom
    van vannacht uit komt, twee Porsche die uitvallen met een klapper en de derde
    gaat in de fik.
    Maar je weet dromen zijn bedrog, dus het zal wel ander aflopen
    hoop ik.
    De dansmariekes zijn wel erg jong dit jaar of zijn wij zo oud geworden.
    Heel veel plezier tijdens de race en ik hoop op veel spektakel, men ver-
    wacht geen droge race. Vooral voor zondag stat er regen op het programma,
    maar dat was van de week ook niet helemaal waar. we zie wel, veel plezier
    en tot zondagavond met een laatste reactie.
    Groetjes Patruck.