Dag 3, golluf - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Ronald - WaarBenJij.nu Dag 3, golluf - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Ronald - WaarBenJij.nu

Dag 3, golluf

Blijf op de hoogte en volg Ronald

11 September 2012 | Portugal, Albufeira

Nine Eleven, 11 jaar later en veel beter weer als destijds. Vandaag was mijn eerste serieuze kennismaking met de golfsport... Heb 2 jaar geleden al eens een lesje 'putten' gehad en dat was toe ook al leuk. Vandaag het iets serieuZere werk, 2 uur les van een 'pro', die me geleerd heeft om in een ongemakkelijke, half poepende stand, te draaien met je torso om onderwijl een bal verderop in een grasveld te deponeren.
En dat ging wonderwel best aardig, al zeg ik het zelf (nadat de pro me overtuigd heeft dat ik het voor een beginner helemaal niet slecht deed). Het is nog lang geen automatisme, het was meer als je eerste autorijles; je bent met heel veel dingen tegelijk bezig en denkt over al deze dingen na.... Weer een bevestiging dat ik geen vrouw ben: ik kan maar één ding tegelijk (én ik denk na :-)
De twee uur les waren best intensief en best snel om, maar morgen staan er nog twee lesuur op het programma. Jammer genoeg gaat mijn 'pro' daarna op vakantie en ben ik op mezelf aangewezen; als het goed is kan/mag je hier ook gewoon individueel oefenen. Omdat er best lol in heb, denk ik dat ook na woensdag ook wel ga doen. Wellicht is er weer ontspannende hobby geboren :-)
Over de rest van de dag kan ik kort zijn: zon en zwembad. Om me heen ruik verschillende BBQ's, mijn maaltijd wordt simpel, maar hopelijk net zo lekker: een afhaalpizza en een paar glazen heerlijk koude rosé.

A domani!

• 11 September 2012 - 23:54

Miep:

die poepende houding met gedraaid torso... Heb je daar ook een foto van????



Succes morgen!!

Gr. F

• 13 September 2012 - 17:32

Siets:

Kan je nagaan hoe lastig rolstoeltennis is!Moet je nog veel meer dingen tegelijk doen :)
    Veel plezier nog!