Dag 6, over Zaagmans en poepen-zonder-douwen - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Ronald - WaarBenJij.nu Dag 6, over Zaagmans en poepen-zonder-douwen - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Ronald - WaarBenJij.nu

Dag 6, over Zaagmans en poepen-zonder-douwen

Blijf op de hoogte en volg Ronald

14 September 2012 | Portugal, Albufeira

Vrijdag al weer, vandaag komt Zaagmans langs om de vakantie doormidden te zagen. Een rustig dagje vandaag. Althans, ik ben niet op pad gegaan.
Eerst even een wasje gedraaid; ik ben van alle 'gemakken' voorzien hier, al werken die wasmachines toch net weer effe wat anders dan thuis. No worries, de t-shirts passen nog steeds (hoop ik).
Daarna lekker golfen.... 2,5 uur oefenen op het oefenveldje. Ik kreeg nog een zeer bruikbare tip van een wat oudere engelsman, die me een poosje had staan observeren. De half-poepende- stand mocht best wel wat ontspannender, zei hij. Een beetje poepen-zonder-douwen dus.. En het werkt! Na zijn tip ging het vele malen beter. Ik heb zelfs mijn pr op de driving-range behoorlijk aangescherpt: 120 meter met een ijzer-7. De echte golfers zullen er waarschijnlijk om lachen, maar ik was er zeer blij mee :-)

Na deze lange sessie was het tijd voor een kleine lunch a casa, en een stoel aan de rand van het zwembad; (nog) een beetje bijkleuren.
Aan het einde van de middag nog maar een golfoefensessie gedaan,  dit maal van 1,5 uur. Ik heb die clubs natuurlijk niet voor jan doedel heel de dag gehuurd.

Daarna was het wel welletjes hoor, voor vandaag dan. Er moest een kleine powernap aan te pas komen voor een klein herstel. Na een opfrisbeurt, dat is wel nodig na een dagje 34 graden, ben ik naar 'de strip' in Albufeira gerden. Ze zeggen dat het Las Vegas in het klein is; heeeeel klein dan. Ik miste de mexicaantjes-met-klappende-kaartjes en in LV heb ik geen frikandellen restaurants kunnen ontdekken.

Nu weer lekker thuis, roseetjes erbij; de temperatuur is weer ( of nog steeds) erg aangenaam.